När du tittar på mig flackar min blick, när du vänder dig om glor jag som mest

Usch jag börjar bli sjuk tror, känns som de är nånting i halsen fast de gör inte ont eller något utan de bara känns nåt konstigt.. Vill verkligen inte bli sjuk, hatar att vara sjuk! Inte kunna sova på natten för man är så tät i näsan, är helt nere för man orkar ingenting. NEJ VILL BASKEMEJ INTE BLI SJUK!!!
Idag har jag varit på skit dåligt humör, vaknade upp på helt fel sida och var från hela första början. Så började jag bråka med min familj, vilket blev att jag blev på ännu dåligare humör. Så satt på hela vägen fram till skolan och lyssnade på arg musik hahah, så söt jag är (A)

Imorgon kommer jag få mina efterlängtade piercingar, ska bli så skoj! Verkligen längtat efter dom, men kommer göra lite ont eftersom jag måste trycka i dom. Har ju en ganska smal piercing i naven just nu , egentligen inte riktigt en navel piercing utan de är en ögonbrynspiercing så nu när ja ska få dom lite tjockare piercingarna kommer de göra jätte ont ju :(
Men ja klarar de, ja är ju en kvinna!!! hahaha ;) Nej lite skämt och sido så kanske, jag är faktiskt en väldigt känslig liten flicka. Aa de är sant, jätte känslig är jag även om de inte märks..

På lördag ska de nog bli ganska nice, förutom att jag ska jobba men om jag bortser från de så kan jag försöka hålla mitt relativt glada humör att stanna haha :) Jag och Emma ska till någo som jag inte alls har någon aning om vem de är, men iallafall så har han tydligen någon tunna , ni vet sån man kan bada i när de är kallt ute som är jätte varm , och dricka lite. Så de ska bli trevligt, får ta med mig kameran. Borde se lite roligt ut när d eär snö ute och man har på sig en bikini. Folk som inte fattar att jag ska bada måste tycka att jag är helt ute och cyklar. haha!
Nej nu får jag sätta igång och skriva lite svar på dom tråkiga frågorna, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0