Något av de värsta jag någonsin varit med om!!

Tog ju ut min p-stav idag, asså de var nog något av de värsta jag varit med om! Gud va hemskt de var, kom dit 8.15 och fick mina bedövningsplåster. Fick två stycken bara för att de skulle vara extra bedövat!
Så sen åkte jag och mamma till donken och åt frukost, sen skulle jag ju dit 9.30 igen. Så vi kom dit, gick upp en trappa upp till undersökningsrummet. La mig där och kände redan hur nervositen ökade ganska mycket. Men så började vi prata om allt möjligt, men de konstiga var att jag kände inte alls när hon tog snittet utan jag kände när hon började greppa tag om staven och då gjorde de faktiskt ont! Så började allting snurra och jag bad henne om en liten paus. Sen så började jag gråta haha (jag vet att jag är skit löjlig!!) så hon hämtade en spruta (!!!!!!!), en lokalbedövning eftersom de gjorde så ont.
Men FY HELVETE  va de gjorde ont att spruta in bedövningen, hahah så jag började gråta som bara den!!! Hahaha men så fick hon ut den då. Och då tänkte jag ju att de värsta var över, men de var de inte!! Jag försökte resa mig upp men då kändes de verkligen som jag skulle svimma så fick lägga mig ner hela tiden. Till slut tänkte jag att jag kan ju inte ligga här hela tiden så jag satte mig upp. Och då börjar jag må illa, riktigt illa!! Så ah, till slut spydde jag. Ganska mycket faktiskt, usch. Min frukost de där, helt onödigt att äta det! Haha mamma fick gå ut för hon höll oså på att spy. Men sen mådde jag faktiskt mycket bättre så åkte till apoteket för att hämta ut p-pillerna. Så nu är allting klart!! Så till er alla tjejer där ute, SKAFFA ALDRIG P-STAV!! inte om ni är lika känsliga som jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0