My sisters keeper

Såg nu en skit bra film, ganska hemsk och sorgsen men ändå enriktig bra film! Ni borde se den verkligen!
My sisters keeper

Åh har verkligen gottat ner mig i min säng typ hela dagen idag , gick ner till affären förut och köpte chips, dipp och cola! Riktigt gott, och jag kommer säkert bli jätte tjock haha! Äter ju som en häst, men ni tycker väl om mig likamycket även om jag har en fläskig mage? hihi
Funderade på en sak förut, undra ens omjag kommer komma till skolan på Måndag? Det ska ju komma ännumera snö nu och typ all spårvagns trafikinne i stan var juinställd! Men de får väl tiden utvisa ;)? Vi hörs sen mina godingar <3

Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej vill du beställa en ny design eller en ny header?

2010-02-20 @ 22:59:53
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: elinn

usch, den filmen är så hemsk tycker jag :( man får allt en tår i ögat när man tittar på den!

2010-02-21 @ 13:03:14
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0