Lördagskväll, plugga?!

Heej!
Idag har jag jobbat, och även om jag var grinig och jätte sur för att jag skulle jobba idag så har faktiskt allting gått super idag! Mockade snabbt och behövdeheller inte stressa vilket var skit skönt!
Jobbade med en jag aldrig jobbbat med innan ch de gick jättee bra, viktigt att komma överens å ha bra samarbete och de hade vi allt. Så de var positivt!

Denna helgen blir seg känner jag! Men har prov på Måndag så måste verkligen plugga även om de känns jävligt surt. Men vill ha bra betyg så då får man allt offra lite helger!
Nej får fortsättaplugga men vi hörs senre! Puss

 

I am ready to let go because then I never know what I been missing for

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0