Jag är helt hopplös!!

Godmorgon hjärtegullingar!
Självklart så försov jag mig, varför måste jag alltid göra det? Och självklart missar jag än en gång en svenska lektion, de här suger ju riktigt hårt asså!! Måste ju ha bra betyg och här ligger jag å sover liksom, BRA!!
Men så är de, lov nästa vecka ska vila ut ordentligt då för sen när skolan börjar så måste jag börja ligga i !! För snart avslutar vi alla kurser och kan ju inte vara där med ett G, måste ju vara VG eller MVG så börja kämpa för tusan!

Idag på So ska vi se på en film som jag laddade ner igår, När mörkret faller heter filmen och handlar om hedersmord och sånt där. Ska bli kul att se den!
Oj så klockan går nu måste jag gå och göra ordning mig lite, ser ut som ett troll hihi!! Är faktiskt på riktigt bra humör idag konsigt nog? Kände ni vår solen igår? UNDERBART ju!!
Jaja love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0