Höll på att dö idag!!

Okej nu ska jag berätta om vad som hände idag, jag jobbade ju som sagt idag. Och ni som inte vet så jobbar jag i ett stall med en massa travhästar. Och dom är ju framavlade till att springa så fort dom bara kan och då kan jag ju inte direkt skälla på dom när dom vill gå fort, för dom går ju itne direkt långsamt..
Men vilket fall som helst skulle jag gå ut med en av stallets hingstar, och han är relativt ny så känner han inte så bra. Men dom gångerna jag har gått med honom så har han ju ändå varit snäll, skrikit lite bara men inte mer än de.

Maya var med mig på jobbet idag också för hon ska börja jobba här , men ville att hon skulle bara komma å provjobba lite å se hur de känns. Så hon gick med den andra hingsten bakom mig , och allt verkade helt okej. Men helt plöstligt börjar min hingst skrika och vända upp sig mot mig, och ställer sig rätt upp på sina bakben och börja SLÅ MOT MIG!! Typ som han ville ha en strid mot mig, så jag bara hölll om mitt huvud och av ren reflex går ja bakåt. Men jg såg ju ingenting, så precis när jag gick bakåt så fick han fram ena sitt framben mot mitt huvud, och hade ja inte gått bakåt så som ja inte förstod på den stunden att jag gjorde så hade jag fått den i huvudet. Och tänk er, ett halft ton på sitt huvud. Snacka om hjärn död efter de :S
Nej usch, var helt chockad efter de. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, fyfan vilke jävla änglavakt jag hade där.
Maya stod precis bakom mig och kollade å va också i chocktillstånd. Hon berättade att de ända hon tänkte va att snart dör hon, snart dör hon!!


Kommentarer
Postat av: elin

FYFAN va äckligt :S jag blev rädd när bara en häst stod på min fot... haha

2010-02-07 @ 12:11:53
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0