Hej mina kära läsare

Hej på er . Nu sitter jag här hemma och väntar på den kära hockeyn ska börja det är ju Sverige-Tyskland som spelar inatt klockan 01.30. Som ni kanske vet redan så har ju våran kära Anja Pärsson åkt ur störtloppet . För er som inte såg olyckan så va den väldigt hemskt så hemsk så att det kändes som någon anhörig hade dött ! det va väldigt tragiskt, men som tur va så kunde hon ju gå därifrån . Menmen så är det ibland Charlotte Kalla tog ju ett OS guld och Björn Ferry tog också ett , det som va lite roligt med att Björn tog ett guld va för att senast någon från Sverige som tog ett OS guld i skidskytte va för 50 år sedan.. Nu lämnar vi OS ett tag, somsagt jag har ju lov nu och jag känner mej väldigt tråkig mina vänner är ute och festar medans jag sitter hemma vid datan och bloggar för er . Men ni måste ju också ha något att läsa jag kan ju inte bara lämna er mina kära läsare utanför heller !

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mera vi får höras imorgon igen, Ha det så bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0