Hatar att vara ensam, känns så tomt!

Jag hatar verkligen att vara ensam hemma, de är helt okej under dagen och så. Men när dagen börjar närma sig natten,de är riktigt hemskt!!
Det är lite roligt ibland, för jag menar ibland är man ju jätte trött på familjen haha ta inte illa upp lilla mammi som läser min blogg dagligen, men när man är ensam så är de riktigt tråkgt. Ingen att prata med och ingen att reta sig narr av haha! Nej men vet inte varför, men känner mig inte trygg när jag är ensam. Känns som allt dumt vill komma åt mig då för då är jag ensam och liten haha!

Imorgon ska jag jobba och även på Söndag, orkar inte Söndag också men skit samma. Jobbar med maysen då så är de rätt lugnt :)!
Nej nu ska jag bädda ner mig imammas säng och se på tv där. Älskar att sova i mammas säng när jag är ensam hemma, sover aldrig i min egna då! Haha knäpp är jag , jaja vi hörs imorgon efter jobbet! Puss på er söta där ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0