Godmorgon!

Snart är de skola igen då! Hade egntligen svenska nu men den är inställd, mycket glad för de! Köpte ju ett nytt block förra veckan med 5 ämnen i så skrev in lite viktiga saker i blocket som är bra att ha.

Ber om ursäkt om mitt jätte långa inlägg igår,var ju som sagt på ett känsligt humör just då så skrev en massa onödiga saker. Men har iaf bestämt mig för att äta klart denna kartan på p-pillerna sen ska jag faktiskt sluta!
Behöver ju inte äta p-piller om jag inte är tillsammans med någon eller hur?
Så får väl börja äta då!
Nej nu ska jag smink mig lite och borstatänderna, GLÖMDE AV DE IGÅR! Hatar att gå till skolan när jag inte borstat tänderna känner mig jätte ofräsch då!
Vi hörs när jag kommer hem! Slutar 4 idag, orka


Testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
Anna

Kommentarer
Postat av: chefen

hur blir det mellan oss då?

2010-02-26 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0