En lugn kväll, plugg och lite annat!

Hej på er!
Nu har jag bestämt mig, ska bort med dom p-pillrerna. Orkar inte, vet ni hur jobbigt deär för mig att vara känslig för precis allting? Gråter för absolut ingenting, fruktansvärt påfrestande!
Är på lite bättre humör just nu iaf, fått ett nytt jobb. Eller ah ett till, får se vad jag gör med de jag redan har. Eller har ett beslut men vill inte ta upp de på bloggen här!

Jag är inte den personen som klagar på allting, jag är en postitiv och glad tjej men just nu klagar jag på allting oh jag är rädd att någon eller fler har fått fel inblick på mig.
Men just nu orkar jag inte bry mig, orkar inte lägga mer tid och energi på nåt som går så fruktansvärt långsamt, eller nej jag vet inte. Vet ingenting längre, vissa säger så vissa säger si. JOBBIGT

Skaplugga denna helgen, mycket att göra nästa vecka! Prov på måndag, uppsats/analys på Onsdag, prov på Fredag och ett projektarbete på fredag som då ska redovisas.
Men de är bara till att kämpa på! Vill ha en bra utbildning, vill ha ett bra jobb, vill bo fint och skaffa familj, ha oberoende mycket med pengar, fin bil och ett lyckligt liv. Då måste man offra lite i sin tid och sitt liv för att uppnå sitt mål. Jag tänker absolut inte ge upp, oavsett vad som händer. Vill inte kännna mig beroende av kärlek, för de gör jag just nu. Rädd för att vara ensam, men jag kan vara stark. Jag är stark, bort med dom äckliga pillerna bara! Så kommer livet kännas så otroligt mycket bättre sen! Promise :)


I keep trying to find my way
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0