Emma är bäst!! Hon får mig alltid bli så glad :D

Nu har jag varit med Emma jätte länge haha :) Men hon är så underbar, hon får än att alltid börja skratta oavsett vad man är på för humör! Tänk att vi har känt varandra ända sen jag var pytteliten, vi va så söta när vi va små! Haha, har många roliga minnen ihop! Och mer ska de bli!!

Börjar bli lite friskare nu , skönt de faktiskt! Imorgon ska jag upp tidigt, ska upp 7 tror jag. Ska till Ungdomsmottagningen och ta ut min p-stav, usch hemskt!! Dom ska först lägga på ett plåster som ska bedöva min arm, eller ah just på de stället som staven ska ut. Sen gör dom ett litet snitt och försöker pilla ut staven, men grejjen är den att jag ballar ur så fort jag ser blod så de är det jag är så jävla nervös över. Liksom kommer jag känna när dom gör hål i min hud? Kommer jag känna när dom pillar i detta lilla såret och försöker hitta en pinne liksom.. Tänk om den är flisig? Nej fan nu får jag sluta tänka, gör ju bara allting värre!
Kommer ihåg när min bror hade skärt upp sin pulsåder på sin handled (asså han gjorde de av olyckshändelse så inget självmordsförsök!! Han slog genom en ruta) så åkte jag in till sjukhuset där han var. Tog ca 20 min sen så skakade jag som en galning och var helt kallsvettig och började lipa för hatar den känslan när de känns som jag håller på att svimma sen spydde jag som en gris. Haha jag vet!!!! Jag är skit löjlig ibland, så fort de händer nånting som gör ont så blir jag som ett litet barn. Men sån är jag, inget jag kan ändra på direkt för att ni stör er på de. Så just live with it or leaaaaaaaave!! hahaha :)

Men om vi går tillbaka till ungdomsmottagnningen så ska jag iallafall dit 8.10 och sätta på plåstret och ta mina tabletter som bedövar extra mycket. Sen ska jag ha på de 1 ½ timma och medan den tiden går ska jag och mamma äta frukost på donken haha! Men mackorna där är skit goda och en kaffe på de, gör ju susen!! Hihi

Asså igår haha skrattar så mycket åt de. Jag skulle ju iväg och fika med Emma på Graffiti , och jag visste ju inte att min bror skulle ner till sin lägenhet så tog ju aldrig med mig min nyckel.
Så när jag åkte hem så var jag hemma 16.10 typ, så såg jag att de va låst!! Fan va sur jag blev, så satte mig bredvid min dörr i min kalla svale och läste tidningar som jag lätt kunde hitta i brevlådan. Sms.a lite med emma men mobilen höll på att dö, men de roliga är va att jag tänkte fan va lyhört de är runt lägenheterna. Jag hörde liksom tillochmed när dom åt, asså besticken och tallricksljudet. Hörde när dom var på toa och hördeexakt varenda ord dom sa, eller ja.. Jag förstod ju inte vad dom sa direkt. Ingen svensk som bor i min trappuppgång, eller jo ett par.
Så sen kom min granne (svensk) och berättade att dom skulle ha kalas på Lördag och att jag var inbjuden haha. Mycket det hände fram till 17.30! Haha, de värsta va att jag var så jäävla kissignödig så höll på att kissa ner mig, men tillslut kunde jag fan inte hålla mig så jag fick springa så långt upp i skogen som möjligt och lätta på trycket haha! Men ja va ju tvungen?! Men gjorde de innan grannen kom, annars hade ja säkert fått låna toan där. Men just därför jag vill flytta härifrån, kom och tänka på de just då. Vi känner ju ingen här!!! Absolut ingen, liksom hade jag bott i Lindome eller nåt sånt där så hade jag bara kunnat gå till någon för känner ju alla där. Jag känner EN person i Balltorp eller ah kände. Förträngt han nu, fast de gör ju inte så mkt för nu sitter han 60 mil härifrån i ett ungdomsfängelse. HAHA RÄTT ÅT DIG, IDIOT!!!!!!!!!!

Nej nu orkar ja inte blogga mer, ska nog sova nu! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0