Det blev min fettis dag idag!!

Jag förstår inte hur jag kan äta så mycket utan att vara så tjock så jag rullar iväg, för ni förstår inte. Jag äter som en häst!! Blir knappt mätt av Big mac & co!! Hahah när jag fikar så måste jag alltid ha så mycket för jag vill bli mätt oavsett vad jag äter! Slöseri med pengarna annars bara! Haha

Idag så fikade jag då med Benne och ah de va trevlig. Satt väl där någon timma tror sen gick vi till Coop och så köpte jag lite godis som ja å mamma har vräkt i oss idag! Blev helt enkelt min fettis dag idag iställe!! Haha på fiket åt jag en stooor choklad kaka men blev inte nöjd med de så köpte jag en negerboll med. Hah de va goottt! SÅ på coop köpte jag en påse med cheeseballs lite godis och en cola! Så gott, fast har ite ätit upp allt än haah!
Jaja ni villl nog inte veta att jag äter så mkt men sån är jag :D Kan va lite pinsamtibland när man äter emd kompisar så äter dom lilla menyn typ på donken och blir skit mätta!! Så kommer jag medfrölunda målet!! Hahahha!

Imorgon ska de tydligen bli snöstorm och jag är så förbannat trött på denna snön nu!! Vill ha våår nu!! Vil börja träna min häst nu och bygga muskler på han igen för han är så tanig nu stackarn!!
Men så är de, nu ska ja ladda ner några nya vampire diaries hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0