CDE mitt hjärta det bankar

Vad finns de att hitta på en sån här snöig dag?

Funderar lite på vilka alternativ man kan haikväll och allting lyder till ett alternativ, stanna hemma!!! Haha , så de ska jag göra. Ska ner till affären ochköpa lite gott och lägga mig och se på någon film!
Tror att de blir de perfekta valet faktiskt! Ska snart ut med min hund i all snö och klampa mig framåt. Tur att jag inte jobbade idag iaf, haha synd fördom som gjorde de. Tycker faktiskt lite synd om er :)

Finns inte så mkt mer att skriva men snart kommernog lite uppdatering från den hemliga OS personen :) Inte listat ut än vem de kan vara? Men de kan ju faktiskt vara ja också som har gjort tidinställda inlägg ellerhur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0