Baby, i'm hurting now

Hejsan!
Förut skrev jag ett jätte långt inlägg men jag råkade trycka på ngn tangent så raderades allting, fasen så sur jag blev!
Har iallafall städat mitt rum ikväll, nånting jag borde ha gjort för längesedan men så lat jag är så hände de miraklet idag! Haha att städa är inte direkt min grej, lyckades faktiskt muta mamma att städa mitt rum för 100 kr. Haha fast hon fick aldrig pengarna hihi

Uppdatering från OS
Vad jag fattade de som gick de inte så bra för herrarna på 15 km, nu pratar jag givetvis om Sverige. Björn Ferry hade tydligen bommat (?!?!) Och damerna sög de för dom hade för bra motstånd. Höhö
I´m coming baaaaaaaaaack ;) The secret person oooooh





"So when do I give up what I’ve been wishing for"
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0