Är det bara jag som har missat att de är fettisdagen idag?

Jag visste inte att de va fettisdagen idag? Men haha ah där ser man! Får ta en efterskottssemla imorgon då:D
Förövrigt så ska jag träffa Benne imorgon, vi ska ta en fika tror jag och så ska hon hänga med och sola! Haha två solarium i ettrum, gott ju kan ligga och steka samtidigt som man pratar om allt runt om kring! Vi tjejer asså..?
Har fått en ny favvo serie, som jag har kollat på i ca 4 timmar nu? Haha vilket roligt lov jag har, absolut!
Vilket fall som helst så är den nivet Vampire Diaries som går på 6an, innan så var de Weeds som jag älskade men de har inte kommit någon 6e säsong än så länge. Hmm innan de var de nog One Tree Hill, Greys Anatomy, Gossip Girl, Scrubs och så en annan som ja inte kommer ihåg namnet på men kollade skit mycket på den serien.
Jag älskar serier! Bättre än filmer faktiskt, för de tråkiga med filmer är att i början är man nyfiken sen händer de något och sen svalnar de av och man får reda på alla lösa pusselbitar och sen var den slut. Hur roligt är de då?

Ska nog lägga mig strax men tänkte bara lägga upp en låt som jag fastnat för. Otroligt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0