Schemat suger!

Hej!

Förstår inte vad schema läggarna tänker när dom skriver vårat schema, dom trycker in en massa kurser vilket blir otroligt långa dagar med långa lektioner!
Räknade ut att vi har 6 nya kurser som vi ska läsa nu på hösten, slutar 16.30 tre dagar i veckan. På en fredag!! Fy!

Idag har jag iallafall varit i skolan, sen efter skolan åkte jag själv in till stan. Ville ha ett par converse så jag köpte ett vitt par, köpte även hårfärg så nu har jag klippt mig och har även färg i håret. Mörkbrunt blir de.
Klippte ganska mycket, typ 6-7 cm men de behövdes verkligen för de var otroligt slitet mitt hår.

Imorgon blir de ingen skola, jag ska till läkaren och vara inlagd inprincip hela dagen. Men Maya hänger med då med så vi får underhålla oss på något sätt hah! Men de blir nog bra förhoppningsvis.
Är otroligt trött efter denna långa dagen , och jag säger bara ett råd till er där ute. Va aldrig inne i stan själv, för man känner sig så liten och vilsen hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0