Ont i magen:(!!

Hej!

Sov lite förut, de va faktiskt väldigt skönt. Har vari så fruktansvärt trött så de har varit sjukt! Men nu är jag lite piggate, bara de att jag har så grymt ont i min mage. Kan knappt gå ut med hunden utan att jag hukar mig för någon sekund då jag får sån kramp. Skit jobbigt, men tryckte i mig lite piller så förhoppningsvis så blir de bättre innan jag ska lägga mig.

Imorgon är de då skola, ganska go dag imorgon. Börjar 9.20 och slutar 14.10 så de är skönt! Nu är de sista veckan med min bebis sen åker han. Kommer bli ganska trist men då har jag bara mer tid till skolan och kompisar.
Ska snart se film med mamma, sen sova. Älskar att sova , så himla gott!!

I wish I missed the first time we kissed,
'cause you broke all promises
A.E.J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-30 @ 10:39:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0