Morfindrogad?!

Hej!

Nu är jag hemma efter en lång dag tillbringat på Östra sjukhus. Där innehöll de skratt, gråt, morfinsprutor och blod. Låter äckligt och de var de, eller rättare sagt är! Tänker inte gå in sådär i detalj vad jag gjorde men kan ju iallafall erkänna att jag har fått testa på hur de känns att bli nerdrogad av morfin. Maya fick sig allt ett par goda skratt, och de kan jag förstå! Så som jag betedde mig och såg ut haha!
Från att gråta som en stucken gris till att le och tycka livet är underbar, förstår att man får sig ett skratt av de!

Nu är jag hemma, och är otroligt trött eller mer seg faktiskt för att fått förlora så mycket blod och fått så mycket morfin.
Nu ska jag vara social med Emma, hade lagt detta som utkast så hann med en fika med henne plus att jag var på Kicks och köpte en ny parfym och en fondation. Köpte en britney spears parfym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0