Imorgon börjar skolan, imorgon gör jag mitt livs beslut

(Haha den fanns visst på utkast, ber om ursäkt för förra inlägget hihi)

Hej!

Jaha, imorgon börjar skolan. På något sätt så är de en lättnad, då behöver man inte planera dag efter dag om vad man kan hitta på. Då är redan halva dagen planerad för en, ser inte fram i mot själva pluggandet men just träffa mina goa klasskompisar. För vi har ju alltid roligt i skolan, oavsett om de är en skit tråkig lektion så lyckas vi alltid göra lektionen rolig.

Imorgon ska jag också påbörja något, ingenting jag tyvärr vill berätta för er men vissa vet redan om de. Även om de var ett väldigt tungt beslut att göra så är de rätt, iallafall mot mig.
Men som tur är så är Maya med mig båda dagarna och stöttar mig och de känns väldigt bra att man har bra vänner runtomkring sig som stöttar än oavsett vilket beslut man än ville ta. Men de kommer fler gånger, då timingen är rätt och miljön är OK.

Inte denna helgen utan nästa helg flyttar min ponnyskrutt. och på ett sett så känns de väldigt bra! Just för att för en gång skull kunna lägga all sin tid på mig själv och skolan. Vilket jag aldrig har kunnat göra innan. Men självklart kommer han tillbaka till mig, vi tar bara en paus mellan oss efter alla 8 år :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0