Hmmm

Hej!

Okej, ja klarar nog inte av en veckas paus trots allt haha! Ska inte ställa så höga krav på mig själv med bloggen utan skriva de ja vill skriva. Like it or not..

.

Träffade Maya igår i stan, de va ytterst trevligt. Vi träffades först på tåget så sedan gick vi till hennes pappas jobb och lämnade lite saker. Maya skulle leta efter en BH så vi gick till H&M , precis innan hon gick in i provrummet såg jag en tröja som jag typ blev kär i direkt haha. Satt som den var gjord för mig, älskade den så jag köpte den . En mysig tröja ja ska ha till vintern. Maya köpte en fin svart BH ifall ni vill veta heheh :)
Sedan gick vi till ett fik, vi satt där ute och de var skit varmt den dagen så de va perfekt att sitta där. Nackdelen var bara att de va så jäkla trångt så en tjej gick förbi vårat bord och "Råka" stöta till de så ja fick kaffe över hela mitt ben , på jeansen. Hon bad inte ens om ursäkt så blev väldigt irriterad.

.

Idag åkte jag med mamma ner till mölndal för att fixa internetbanken. De gjorde rätt idag så äntligen kommer jag in på de. Som tur är :) Köpte också lite mat som ja lagade hemma. Blev as gott och jag blev stolt över mig själv att jag klarade de haha!

.

Gillar inte dom är få dagarna som är kvar innan skolan börjar, för de flesta har redan börjat skolan så nu sitter man mer eller mindre och väntar på att skolan ska börja. Men jag längtar verkligen tills nästa vecka då vi ska till Liseberg, ska bli riiiktigt kul och jag längtar som fan!

Första steget till att sluta röka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0