Helgen

Hej!

Har haft de riktigt roligt i helgen faktiskt. Det började i Fredags då jag var på Liseberg med Maya, Felix & Adam. Gud vad roligt de var! Vi åkte allt, alltifrån balder till höjdskräcken, gick gasten också. Den va ganska dålig men jag skrek jätte mycket haha. Blev ganska rädd.
Efter Liseberg drog jag till Parken, var inte alls taggad till krogen men var typ bara där två timmar så sen stack jag. Hade sån jävla skoskav också så fick gå barfota i stan. Inte så kul!!
Igår var jag på nattbio , såg på Eclipse. Den sög verkligen, var riktigt dålig. Bara en jävla massa drama hela tiden.

Idag ska jag iväg och sola solarium sen ska jag nog träffa Emma. Fast är riktigt trött men jag får se sen. Här kommer bilder från liseberg och de är taget från Mayas blogg :)



<3



Innan uppskjutet, var jätte nervös haha (:



Adam & jag, haha shit ni skulle bara veta (:



All night long
A.E.J

Kommentarer
Postat av: Elin

Anna, du ser sjukt taggat ut på den sista bilden;)

2010-08-29 @ 14:48:02
URL: http://nattstad.se/roseel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0