Du är omogen

hej!

Nu är snart denna dagen över, shit dagen har verkligen gått fort. Började med skolan, hade ganska skön dag i helhet och de var helt okej. Började även med matte b idag vilket jag tycker är skit kul eftersom jag då tycker matte är väldigt lätt och då blir de roligt!

Efter skolan drog jag och maya till ett fik där vi fikade en stund, va faktiskt gott och ta en fika efter skolan och snacka lite. Sen kom Felix och vi tog en cigg och tjata lite sen åkte jag hem. På vägen hem från tåget fick jag världens kramp i magen, greps av panik då jag visste att jag hade bråttom till bussen men jag kunde knappt ställa mig upp. För en sekund tänkte jag att jag skulle ringa mamma och be henne hämta mig eftersom jag då hade så oerhört ont i min mage att jag började gråta. Men jag samlade kraft och gick med snabba steg till bussen och bet ihop, på bussen blev de ännu värre eftersom de började skumpa. Började gråta ännu mer eftersom jag fick så jäkla ont, tur såg ingen mig men så fort jag kom hem fixade mamma en värmekudde åt mig och så tog jag ett par tabletter och gick vila lite. Sen gick de över, skönt!!

Nu har jag varit i stallet och ridit min häst, hoppade lite idag och de gick väldigt bra! Får passa på att göra allt innan han åker så jag inte går miste om något:)



Väcker dåliga minnen men härlig bild ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0