Att gå ut på krogen innebär bara en sak....

Hej!

Nu är jag äntligen hemma, slutade skolan 16.30 och åkte till stallet efter skolan. kom hem för en liten stund sedan! Är verkligen grymt trött så ska duscha och sen lägga mig.

Jag och Maya hade en liten diskution förut när vi va sjävla ute på skolgården, vi pratade om pojkvänner och olika händelser. Och de är ju stort sett 9 av 10 människor som går ut på krogen enbart för att träffa en snygg tjej/kille. Så va är de då för mening att gå ut på krogen när man redan har en partner och dessutom själv!
Alltså jag tillåter inte mina pojkvänner eller ah dom jag har haft iallafall nu är jag ju singel men jag tillåter verkligen inte dom gå ut på krogen själv, för de spelar ingen roll om man litar på sin pojkvän/flickvän men man litar ju inte dom tjejerna/killarna ute på krogen!

För vill man själv gå ut på krogen med bara sina kompisar och inte med sin partner så går man ju ut enbart för att jämföra andra tjejer/killar med den man har själv.
För tänk er själva, du är en kille t ex. Du har flickvän men du ska ut på krogen men vill inte att tjejen ska hänga med eller så kan inte tjejen hänga med ut för andra orsaker men du väljer att gå ut ändå. Du tar ett par öl, möjligtvis några shottar och går ut på dansgolvet.  Du är inte i ditt normala tillstånd och börjar dansa hel vilt. Några meter bort är de ett gäng med tjejer som är enormt snygga och dom kollar in dig, självklart känner du dig smickrad för att så snygga tjejer kollar in just dig.
Dom kommer fram och börjar dansa runt dig, kanske en tjej utmärker sig mer och går närmare dig och börjar ta lite lätt på dig. Klart som fan att du tänder på de , eller du går ju verkligen inte därifrån. Du tänker att äsch, vafan min tjej ser ändå inte . Eller du kanske tänker att de ska inte hända nånting, vi dansar ju lite bara .
Men så börjar denna tjejen kanske pussa dig på kinden elller ännu värre på munnen, alltså jag har så lågt tänkande om killar . Jag litar inte på någon kille och är inte killen riktigt jävla ful så självklart tänker killen just bara med sin k*k just i de tillfället. Kan sätta hur mkt pengar som helst att ingen kille hade bangat , men och jag skriver inte detta för trycka ner killar för jag tror att tjejer också hade gjort samma sak

Men de man inte tänker just på de tillfället att de finns en hemma hos dig eller hemma hos sig själv, som sitter ochär jätte orolig och nervös att du ska vara otrogen och inte få reda på nånting eller att någon av dina kompisar kommer att se detta och meddela dig de.Man tänker inte på sina kära runt omkring sig och hur mycket man faktiskt kan såra en människa. För tro mig , jag vet hur de känns när sitt hjärta krossas i tusen bitar. Ingen rolig känsla, ingen känsla man gärna vill känna igen. Därför drar jag alla killar över en kant, jag litar inte på någn. Och de är av egna erfarenheter jag skriver detta . Så tänk en extra gång innan du sårar någon på riktigt. Det finns gott om slampiga tjejer och vidriga killar ute på krogen, som enbart går ut på krogen för att få sig ett strul eller ett nummer. Det finns ingen mening att gå ut på krogen själv utan sin partner.



Jag & Maya, steker på rasten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0