Tjuuliluulu

Heej!

Fasen så dagarna går fort, redan kväll. Skolan har rushat på som fan, kom hem och sedan drog ner till Åby och tränade monté. Det var kul, eller de är givetvis alltid roligt, men idag så skulle inte Malin leda oss utan en annan tjej hoppade in lite hastigt. Så de blev inte som de brukar vara, men så får de vara ibland!

Jag bakade kladdkaka förut, skiiit gott :D Med grädde till, sån gottegris jag är hihi!
Ska nog tänka lite på vad jag skriver här i bloggen också, trodde först de var mina närmsta som bara läste den. Men då hade jag fel, så ska nog inte skriva ner allting. Lite pinsamt att stå till svars sen, hihi.

Nej nu ska jag sova, trött! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0