Pollenallergisk?

Tjoo!

Hoppas ni mår bra , för de gör inte jag. Eller egentligen gör jag de fast ändå inte, tror jag har blivit pollenallergisk, men inte alls säkert. Bara det att jag är sjuukt förkyld, fast känner mig inte alls sjuk. Kan liksom ha gymnastik och anstränga mig som fan utan att känna något, när jag sedan kommer ut så täpps min näsa igen och jag blir "förkyld" igen. Känns inte så kul, men min kompis sa att man kunde åka ner till vårdcentralen och göra sånt allergi test, får väl ta och göra det när jag har tid. :)

Idag ska jag träna monté, ska tydligen få rida någon ponny idag så det ska bli spännande haha. Senare ikväll åker jag hem till Kim och sover hos honom, men först ska jag kolla på Greys Anatomy of course :)
Vi hörs lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0