Påååsk juue

Heej!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, men har inte haft så mycket att skriva direkt. Men nu de senaste dagarna har de ju hänt lite mer! I Torsdags var jag med Emma, åkte till henne typ efter skolan. Hann med stallet innan också, sen när jag var hemma hos Emma så fixade vi mitt hår igen!! La i blonda slingor, men de hände egentligen inte så mycket mer än att de blev en annan färg. Mer röda slingor, men jag tyckte de va snyggt ändå! Ska göra de ett par gånger så blir de ju bättre och bättre. jag gör de bara för att min naturliga hårfärg, när den utväxten kommer så ska de mer smälta in liksom! Jag är ju egentligen rödhårig, men har aldrig accepterat den hårfärgen. Har rent ut sagt hatat den, skämts för den liksom! Men nu för första gången ska jag försöka acceptera den! Men att göra slingor i de istället. Men får se hur de blir med det!
I Fredags var jag med Kim, hans kusin fyllde år så jag fick hänga med när dom träffade hans släktingar. Var riktigt trevligt, hans moster bodde otroligt fint inne i stan! Vi åt middag där, hade mysigt!
Igår var jag med Emma, vi tog de bara lugnt igår. Kollade lite på film, åt lite godis och hade mysigt. Vi tänkte åka till Fjärås och umgås lite med hennes kompisar, men de blev aldrig så!

Kommentarer
Postat av: Jennie

fint.shiiiit vad du ha blivit stor :O

2010-04-06 @ 03:23:03
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0