Hard work

Hej!

Idag har de varit en chill dag, gillar faktiskt skolan nu. Inte just pluggandet men mina tjejer, vi har alltid så kul i skolan. Jag gillar det! :) Har bara haft två lektioner idag, fast försov mig lite. Mamma tänkte vara lite snäll att ringa och väcka mig imorse, men jag är sån när jag ställer klockan tidigt så vill ja ha varenda liten minut och sekund till vara och kunna sova på. Så hon ringde mig typ 07.29 och mitt alarm stog på 07,30. Jag blir skit sur på henne, men direkt efter att jag hade lagt på så somnade jag om. Klockan ringde ju då men jag måste ha stängt av de i sömnen för att jag kommer inte ihåg de iallafall. Och de hade då inte hänt om mamma ringde mig, så alla skyller på henne :)

Imorgon ska vi ha med oss våra hundar till skolan, ska faktiskt bli roligt. Sist vi skulle ha de så blev jag skit sjuk, så är glad att jag inte blivit de iår! :) Men nu är de så att min tik är otroligt tik ilsken av sig, men jag har fått låna en munkorg av mammas kompis för att förhindra så hon inte råkar bita någon. Men när jag kom hem från stallet med henne skulle jag sätta på den på henne, de tyckte hon inte om! Så hon såg ut så här



Så söt hahaha!:) ser helt förskräckt ut! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0