Free Fallin'

Godmorgon!

Nu har jag vaknat och redan hunnit äta lite frukost och satt på mig kläder! Så nu sitter jag här framför datorn som jag alltid gör på morgonen, lyssnar på musik och läser olika bloggar! Att stressa är inte min grej, då får jag bara ont i magen. Älskar att bara sitta här och lyssna på musik och vakna till lite!

Nu är de två tema fri dagar, så nu blir de bara vanliga lektioner. Dagen börjar med en lång Svenska lektion, sista lektionen är sällskapsdjur. Ska bli roligt, längesen man träffade skolans djur nu!
Ska träna monté idag också, ser jag också väldigt mycket fram imot. På jobbet i söndags träffade jag en gubbe som vet mycket om trav och kuskar osv. Han berättade att världens bästa monté ryttare tränar SEX dagar i veckan!!
Har då bestämt mig för att till sommaren ska jag börja träna Spinning! Tror nog är väldigt bra för mina ben, för är man på ett monté lopp och man blir väldigt trött vilket man blir väldigt fort så fattar man dåliga beslut. Är man då vältränad och inte alls tycker de är jobbigt då fattar man ju bra beslut! Det är ju självklart de man strävar efter! Annars kan de hända väldigt stora olyckor, de vill man ju absolut inte ska hända nån gång!

Nu ska jag sminka mig lite och se lite fräsch ut!

Tomorrow I will be gone
Anna

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är jag haha :O jofan det var så länge sen nu shiiit :o jag har ju sätt dig i mölndal och så , du har förändrats som fan men på ett bra sätt :O man saknar det ja!

2010-04-14 @ 10:49:50
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0