Follow me, everything gonna be allright

Tjo!

Nu kom jag nyss hem från skolan, skolan har varit helt ok. Så himla segt med Naturkunskap nu bara, om evolution och tråkig skit :(! Men nu är de bara naturkunskap A , jag måste läsa B kursen också. Ännu segare! Men jaja, lite roligt är de ibland när de blir intressant. Men när man skriver om fåglar är det faktiskt ganska segt.

Helgen har varit helt ok det med, i Fredags var jag med Kim och grillade med hans kompisar. Trevligt var de förutom att min jacka stinker bränd prinskorv, det är ju inte så mysigt faktiskt.
Lördagen tillbringade jag hemma hos Kim, åkte hem vid nio. Vi gjorde inte så mycket, kollade på tv och jag höll hans orm helt själv. Första gången jag vågade det, men den ormen är lite läskig bara. Idag ska den få mat också, men jag tycker om den ormen. Vet inte varför men den är mysig, hihi :)

Nu väntar jag på att mamma ska komma, hon har köpt hem donken till mig. Ytterst mysigt och gott!! Jag beställde frölunda målet MOHAHAHA, så gott :D Maya jag vet exakt vad du tänker nu hahaha :D

Skolan är inte riktigt som den brukar vara, känns som gruppen börjar bli lite splittrad. Det tycker jag inte om, men det ska nog bli bättre. Vi alla måste umgås snart igen så vi får upp den stora kontakten igen. Nu så småpratar vi typ bara lite med varandra. Tycker jag inte om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0