....

Finns absolut inga ord, tänker inte fortsätta vara omogen genom att skriva via min blogg. Försökte prata med er idag men lyckades inte, tänker inte sitta här och nagga på er. Ni påstår att jag är omogen, men ni visar så mycket tydligare på att ni är det.
Säger jag nånting om en människa så står jag för de, men när de väl kommer till kritan så backar jag inte undan. Jag erkänner det jag tycker och tänker, inte drar mig undan och påstår att någon ljuger.
Det om något annat är ren falskhet och omogenhet.

Vill ni mig något, kom fram till mig som en vanlig människa och prata öga mot öga. Inte skriva i sin blogg om vad ni tycker och tänker om mig, säg de till mig då.

Jag tycker om er, jag trodde verkligen inte att ett sånt här litet tjaffs kunde bli så här stort. Jag tycker att vi bara kan försöka lägga allting bakom oss och försöka diskutera som mogna människor. Jag har gjort lika mycket fel som ni har gjort, jag kan erkänna det. Jag försökte prata mer er idag, kom fram till mig om ni vill reda ut saken. Jag vill bara att ni ska veta att BÅDE jag och Maya tycker detta som har hänt är väldigt tråkigt..
Jag trodde verkligen inte att ett sånt här pytte litet tjaffs kunde splittra på oss, därför Josefin som du påstår i din blogg så försökte jag och Maya agera normalt idag och förhoppningsvis kunde vi prata och reda ut saken. Vi springer inte och gömmer oss och skiter i allt, vi försöker. Men ni har väl antagligen uppfattat de fel och trott att vi bara vill ha en anledning till att bråka, för de mina kära vänner har ni fel. Hoppas att allting kan bli bra iallafall, våran "grupp" var väl starkare än så?

Kommentarer
Postat av: Maya

Bra tjejen! Tycker de e synd att allt blev så mkt större än det egentligen är!

2010-04-26 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0