Det du inte vet, har du inte ont av

Tjuliluuulu

Idag har jag varit hemma från skolan, har haft världens jobbigaste mensvärk. Fått säkert äta 4 ipren idag, knappt hjälpt nånting. Ömm överallt, inte kul alls. Vill inte vara tjej, tycker att killar borde få nånting. Äta p-piller eller nåt, varför måste vi tjejer alltid få ta ansvaret eller lida som t ex mensvärk eller föda barn? Förstår inte hur Gud tänkte när han skapade Adam & Eva , hmmm...

Imorgon åker jag till Lerum, ska bli skoj! Blev inställt med middagen, fick reda på det idag. Lite synd hade sett framimot de, men men! Får fira min Valborg med mina vänner istället =D Så imorgon åker jag med Maya och hennes pojkvän + två av mayas vänner till Lerum, grillfest typ. Ska bli riktigt roligt, vi ska övernatta där med så spännande haha:)! Imorgon hänger min hund med till skolan också, vi har hunddag igen. Ska se till att ta lite bilder imorgon så ni kan få se min tjocka sötnos haha, fast ni har nog redan sett henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0