"Det är psykos lilla grabben"

Tjaa!

Så jädrans ovärt att åka till skolan idag, åkte till skolan vid elva. Hade ett prov på energi och sedan slutade jag. Helt onödigt att åka dit, men jaja nu är jag hemma iallafall. Sov hemma hos Kim inatt, älskar att kolla på Animal Planet på morgonen hahaha. Sån djurnörd är jag, men de är kul. Speciellt den oklippt och otämjt eller nåt sånt där, handlar om privat personen som har filmat när de helt plötsligt händer något med djuren. T ex djuren attackerar människor eller nåt sånt. Kul å se på haha

Nästa vecka blir de praktik i tre veckor, ska bli kul! Jävligt bra merit, ska sköta mig som fan =) Måste fan sätta mig och plugga nu med, har prov imorgon också. Så sjukt mkt, orkar inte.

Berövad på sin frihet, tagen på sin vilja. Är nu en stulen stjäl

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0