Älskar detta!

Tjohoo!

Åh vad glad jag är idag, vädret är på topp, hästen börjar bli på topp, jag är på topp!!! Härligt, dessutom fick jag reda på att jag ska praktisera på djurkliniken i Partille, vilket jag är otroligt glad över! Skit bra merit för mig, synd bara att jag inte har hunnit fylla 18 för då kanske jag inte får göra så mycket. Men de spelar ingen roll, vikitgaste är att jag ska vara duktig så dom tycker om mig. Förhoppningsvis något sommarjobb där med, men de får vi se!

Igår när jag kom hem från skolan åkte jag nästan direkt upp till stallet, mamma körde mig då. Det gick jätte bra igår också, tycker de är grymt roligt att få sätta igång min ponny igen. Jag märker på honom att han tycker om det, att få träna lite. Det förstår jag, de är skönt! Sen efter stallet körde mamma mig till Kim, där spenderade jag kvällen och natten. Det var mysigt, min lilla sötnos <3

Idag gick jag till ungdomsmottganingen på morgonen, jag bestämde mig för en koppar spiral iallafall! Får ju inte äta kombinerade p-piller, hon vågade inte sätta de på mig. Eftersom min pappa dog i hjärtinfarkt och sånt där, och äter jag då kombinerade p-piller så löper de större risk för mig att ¨få sånt. Men de fanns ju en anledning till att han dog av de, de är ju inte så direkt att de finns i släkten. Men dom tycker att man ska vara på den säkra sidan.

Maybe together we can get somewhere
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0