Thinking of you ...

Hej på er!

De blev fest igår iallafall, hade svin roligt! Fick typ ett ryck vid elva tiden och stack till Emma på en fest, sjukt skoj hade jag! Gick och la mig 04.30 igår, eller rättare sagt kom in då!!
Dansade typ hela natten igår, de var ju olika band som spelade där så man kunde ju inte direkt sitta still.. :) Söta killar fanns de med, fått några vänförfrågningar idag hihi ;)

Idag ska jag inte alls göra mycket, ska snart hoppa in i duschen och sen sticka iväg och sola.. Och jag vet att de har varit så jävla mycket snack om detta jävla solariumet att de inte är bra osv.. Men snälla, man lever bara en gång?! Man kan inte gå runt och oroa sig för allting, man kan dö av allting.. Visste ni att man kan dö om man dricker för mycket vatten utan att kissa? Att äta för myckt apelsiner kan man dö? Så sluta oroa er svenska folket!

Imorgon är det då skola, börjar 08.30 och börjar med med sällskapsdjur.. Två prov har jag imorgon, men jaja.. Jag kan de så de är ingen fara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0