Rädda livet på två pojkar

Vill ni veta en sak som säkert inte alla vet om mig?
Jo jag har faktiskt fått ett diplom för att jag har räddat två små pojkar för ett par år sedan. Av en slump gick jag och en kompis ner till stranden i Hindås, och då var de två pojkar som lekte på isen.
Efter typ 5 min så försvinner bara en, och jag hör hur de skriker. Så jag ringde ambulansen och då kom de en ambulansbil, en helikopter och en brandbil tror jag.
Tydligen så hade denna lilla kille som trillat i hockeyutrustning på sig vilket blir väldigt tungt och de blev så himla mycket svårare för honom att komma upp. När räddningstjänsten kom på plats hade denna lilla killen 34 grader, och de är jätte farligt.
Men han klarade sig, vilken tur att jag och Linnea var där då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0