Hatar killar!

Okej lite för överdrivet kanske, klart jag tycker om killar!! Men är så trött på dom, varför ska dom ALLTID vara otrogna, ljuga och helt jävla korkade? Varför? Kan någon svara på denna frågan varför dom gör så mot oss? Vi som spenderar hela vårat liv inprincip på dom, vi som spenderar alla våra tankar på dom, köper nya kläder, försöker göra oss så fina som möjligt för deras skull?

Tycker dom är så jädrans otacksamma, tänker bara på sig själv och när man är jävligt sårad och man försöker berätta detta så är de som dom är i en annan värld. Dom förstår inte, dom är verkligen från en annan planet eller nåt.. Har haft ett förhållande i tre år nu och nu är de slut.. För att han är hela tiden otrogen och hela tiden ljuger för mig. Jag fattar inte att jag kan förnedra mig så jävla mycket, PINSAMT att ha vart tillsammans med han.

Aja, har kommit fram till en sak..Vi tjejer, vi tänker så jävla mycket.. Vi vänder och vrider på allting och kommer fram till olika slutsatser, är totalt utseendefrixerade, vissa opererar sig liksom för deras skull?!?! VARFÖR???

Har bestämt mig för en grej, jag ska vara singel nu! bara tänka på mig själv, de är väl inte fel att få tänka på sig själv ibland? Göra sig fin för en själv skull, de är väl inte fel?

Nej nu får jag ta och sluta och tänka, haha jah tänker så otroligt mycket! Alldeles för mycket, tänk om man inte behövde tänka alls? Lite skönt ifall man bara kunde trycka på en knapp och sluta tänka.. Haha jaja, nu tänker jag igen hihi ;) Hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0