Don´t bring flowers after I´m dead

"Ditt liv är ditt eget.
Du äger din tanke och tid.
Låt ingen ta det ifrån dig"

Hittade denna lilla dikt av min älsklings blogg, sjukt bra! Stärker en så otroligt mycket, eller iallafall för mig så gör det de!
När jag läser den dikten så får de mig att tänka hur jävla dum jag har varit dom tre senaste åren! Hur fan kunde jag bara gett ut mitt liv till en person som är helt borta från verkligheten, hur kunde jag falla för denna människa? Vad fick mig att inse att jag älskade honom? Jag menar vi är två helt olika människor, har helt olika framtidsplaner och är verklige totalt olika.
Men nu är de slut, i stort sett så är jag lättad. Men jag kan inte låta bli att tänka på honom, men jag FÅR INTE!! Det går inte, de fungerar inte. Vi bråkar bara jämnt, du ljuger hela tiden, och när jag vet en sak då kan du fan inte erkänna det! Skriv inget mer till mig, jag vill inte!! Fattar du inte de ?! Du förstör allting hela tiden, jag såg dig på bussen med henne. ÄNDÅ kan du mä och säga att du satt själv? Tror du att jag är så dum i huvudet att efter tre års förhållande att jag inte känner igen dig? Haha , skrattretande ändå!

Låt mig bara vara, jag har inte tid till dig ändå. Blir rent ut sagt äcklad när jag tänker på dig, så jävla äcklad! Och hoppas att den tjejen du umgås med , vad de nu leder till , att hon fattar vad hon ger sig in på! Att hon fattar att hon inte kan bära vilken tröja som helst, att hon fattar att hon inte kan umgås med vem hon vill, att hon fattar att du gör än illa om man inte lyssnar på dig, att hon fattar hur du ser på förhållanden. Ärligt, du är en ren jävla svensk människa men du går ändå på arabiska koreanen eller va fan de nu heter. SJUKT, du är så jävla sick!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0