Upp tidigt imorgon och jobba!!


Hejhej!

Ja nu är de helg igen, och för dom flesta vännerna så betyder helger för dom att ha ledigt umgås med sina vänner och ha allmänt skoj!

Men inte för mig nej .. För min del blir de att slita som ett djur as usual haha men som sagt pengar styr än alla till att göra saker. För min del iallafall!

Såg nu idolfinalen, vet inte riktigt om jag tycker är okej om vem som vann.. Men samtidigt så är ju roligt för erik att vinna men höll ändå tummarna på calle. Men så kan de vara, ringde faktiskt och rösta på honom men de hjälpte ju då inte...

Idag var de skola för min del, men totalt värdelöst. Såg på luciatåget och sen så skulle vi ha samhäll för att vi skulle redovisa och jag var verkligen peppad till detta, men självklart så var hon sjuk så lektionen var inställt vilket betydde att jag kunde varit ledig idag med! Men så är de, fick några goa skratt idag iaf!

Träffade även morfar idag, var väl trevligt. Så himla synd att vi bara träffas typ två gånger om året, allt blir så formellt på något sätt. Kan inte prata om vad som helst och allt känns så himla stelt.. Känns som jag inte känner honom, som de är en helt vanlig människa som man träffar någon gång då och då.

Men han har ju en sån störd fru så de inte är sant, men han får väl vara tillsammans med henne då om han känner för de. Men tycker bara att de är synd att de ska drabbas oss. Hennes barnbarn är mer värdefulla än oss känns de som, sist jag var och hälsade på så rent ut sagt slängde hon nästan ut mig.

Tanta!!!

Jaja, ska jobba med johanna i helgen vilket jag tycker ska bli ytterst trevligt. Alltid lika roligt att jobba medhenne och alltid lika goa skratt får man ;) haha!! Härligt...

Nej jag får baskemej lägga mig strax, ska ju upp halv sex:O Usch!! Men tiden går fort, får lyfta 380 kg hö imorgon med, hhaha kommer nog snart få puckelrygg ;)

Vi hörs imorgon puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0