Trööööött

Ja den rubriken hör väl ni all the time eller?! Haha

Så nu är den helgen avklarad, härligt. Ska ju jobba nästa helg, julafton, juldagen, annandag jul och söndagen där. Sen ska ja nog jobba nyårsafton, nyårsdagen och lördag + söndag. Sen jobbar jag tre helger efter det. Sen tar jag nog ledig en helg.
Anledningen till att ja jobbar så mkt just denna månaden så är de först för att jag får grymt mycket betalt (ska spara ihop till körlektioner) och sen då för att ja har lov och då vilar jag ju redan?

Denna vecka som kommer är så himla mycket prov och sånt och jag ORKAR inte göra nånting!!! Orkar verkligen inte, orkar inte bry mig.... Bara ett prov i två av kurserna. gör väl inget om ja får ig eller? haha ;)!

Ska sova tidigt idag, ta mig ett varmt bad smörja in mig med lotion och hårinpackning , fixa naglarna sen naanna :D kanske, om ja inte pluggar något haha ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0