Snart nyår!

Hej!
Idag har jag varit inne i stan med mamma, försökt att komma in i affärerna och hitta lite kläder. Men fan va mycket folk de är ute, klänger, knuffar och är allmänt jobbiga!
Mellandagsrean är ju bra, men för mycket folk! Skit jobbigt..

Men Hittade iallafall en jätte fin klänning på Bik Bok, gör fin! En svart enkel klänning, kan ta bild på den sen om ni vill se hur den ser ut =)
Sen köpte jag också genomskinliga strumpbyxor, köpte inge t mer. Fan va jobbigt de är, hatar när de är mycket folk som står som jävlafån rätt upp och ner när man harbråttom!

Bad ju min chef igår om att beställa ett täcke från Danmark till mig, älskar ju de täcket! Så igår fick ja tummen ur att frågavart han köper dom, då sa han att han kunde beställa ett till mig!


Detta täcket är ju fotograferat av mig när jag nästan slutade, och detta täcket är ju då ganska smutisigt. Men de sitter så otroligt bra och med jätte bra spännen!



Skit bra bogspännen, med läder! Ett ull täcke då vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0