Skolarbete på en fredag?

Så trött på skolarbete ibland, det är så himla tråkigt! Men jag måste kämpa, ligger ju på VG/MVG nivå i nästan alla ämnen så då måste jag ligga i!
Men just denna uppgiften på svenskan är skit svår tycker jag, eller egentligen är den väldigt enkel men har så dålig fantasi! Kan ingen hjälpa mig?

Vi ska skriva en egen saga, vi får välja mellan en klassisk eller gammal saga. Ingen aning vad jag ska välja men funderar på en gammal saga. Typ om ett marsvin eller något haha :)
Känns så meningslöst att skriva om sagor och drakar eftersom alla sagor typ handlar om de :P Men ah, sagor kanske bara handlar om det?

Haha jaja, orkar inte tänka på det nu!

Har nu bestämt med jobbet att jag ska jobba varenda helg hela december ut, PUST! Men får tänka på att de är lov också, så jag kommer ju ändå vara ledig! Ska shoppa som en galning på mellandagsrean iallafall :)

Ska snart se idol, känns konstigt att alla idolerna finns knappt 15 minuter bilavstånd från mig just nu. Kunde inte gå på de eftersom jag jobbar imorgon, men så är det!

Vi hörs ikväll sötnosar, föresten vad händer för er ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0