paranormal activity

 

Fyfan säger jag, såg denna filmen med min bror alldeles nyss! Läskigste filmen jag någonsin sett, helvete va rädd jag var. Satt ärligt talat och skakade i slutet av filmen, hatar sånt här! För jag är så jävla mörkrädd med..:(

Kommer verklgein inte kunna sova inatt, kommer ligga och tänka på detta!

 

Men men nu är de gjort, och jag tycker absolut att den är värd att se. För den är ju verklgie bra, bara att den är ju inte direkt för mesar. Som för mig typ "/ Hahha!

 

Åh, jag längtar till nyår ska bli så jävla roligt verkligen, hoppas att allt blir som man har tänkt sig!

 

Funderar på att åka in till mellandagsrean imorgon och köpa nånting vettigt. Sugen på de, bara kolla runt lite! Se ifall man hittar nånting mysigt, hade behövt köpa en ny BH!? Men får väl se, ska kolla med Emma hur hon mår imorgon. Hon är tydligen på akuten, vet inte varför .. Gumman då <3

 

Nej nu måste jag göra nånting, allting som rör sig i huset är läskigt just nu haha ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0