Okej, sa att jag trött igår.. Men idag då?!?!

Hallo :)

Är så jävla slut i min kropp så inte kan ana det! Hästarna äter ca 10 kg hö på eftermiddagen, räkna 10 gången 38, de blir .... hmmm...... 380 kg. Ja så mycket hö har jag burit idag, tror ni min rygg säger ifrån eller``? ehh, JA!!
Mina fötter med, armar, ben och allt! Usch men tur att de bara är två dagar i veckan..

Funderar på att vara hemma från skolan imorgon, måste få sova lite. Har bara ett arbete att göra ändå. :)

Imorgon så lovar jag att ja ska uppdatera lite mer!! Ska ta mig ett varmt bad lite senare. Ska lägga mig och se på One tree Hill om en stund och Gossip girl!

Vi hörs senare. PUSSS



STARKA ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0