Nu förstår man vad riktiga vänner är ...

Kom nyss hem från skolan nu, seg dag idag!! Men så är de, allting kan inte ligga på topp hela tiden!! :) Fcik reda på att jag är ledig på Torsdag, underbart :) Och på Fredagar slutar jag halv 12 .!
Och mitt schema har ju ändrats lite nu, Måndag, Tisdag, Onsdag är ju de som vanligt.. Men på torsdagar har jag nu bara en lektion fram till jul likadant på Fredagar.. Har ja de inte gött? Plus att jag ligger på VG/MVG nivå på alla ämnerna UTAN att ha tagit i? haha, mitt liv är ju perfekt??

Svin kallt är de ute med, tur att jag köpte min jacka förra veckan då! Fast jag frös ändå i den, hihi :) Funderar på att göra en hiss/diss lista.. Maybe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0