Nu är de lov, och jag ska jobba min första lov dag?

Heeeej!=)
Hade ju jul avslutning idag, helt okej. Lite sur eller vad man kan kalla att jag är på rektorerna på våran skola för de är tydligen någon/några personer som vill oss lärare och elever illa :S
Dom har försökt tända på våran skola och tömt våra brandsläckare när vi har varit i skolan och de säger dom nu?!

Kul att man får reda på de nu liksom, vi har ju våra lektioner på tredje våningen och de finns fem eller sex våningar i b-huset, tänk ifall de börjar brinna och alla ska springa ner för den lilla brandstegen! USCH

Jaja, man får väl gå med en liten brandsläckare i väskan hahah =)Skoja:)

Imorgon och på Söndag ska jag jobba då, roligt eller hur? Nej faktiskt inte, men de går ganska fort och ska jobba med Johanna på Söndag. Då har man alltid roligt hihi !! Härligt att man tycker om sin jobba kompis så mycket, för de gör jag verkligen. Sjukt skön är hon,får oss alltid ett gott skratt när man jobbar då!

Idag köpte jag mina efterlängtade skor, ååh älskar dom! Så himla synd att jag inte kan gå i högklackat bara :O Testade att gå med Elins idag, fy farao så ont de gjorde i fötterna.
Kändes typ som man bröt sina egna tår sakta , sakta.

Men de är ju många som klarar av att gå i dom, så då borde jag de med eller?!

Hade ju som sagt pepparkakshus, och tycker faktiskt vi borde ha vunnit eller hur????



Men vi vann självklart inte :(



Så vi blev så sura så vi gjorde sönder de:O

Hade först tänkt att tända på de, men då kanske vi hade fått skiten att de är vi som ville bränna upp oss:O hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0