Låt mig fan bara vara!!!

Du får fan ta och ge dig, ärligt tror du jag någonsin kommer att förlåta dig efter allt du har gjort? Tror du överhuvudtaget att bara för att du sitter inne så ska jag tycka synd om dig och prata med dig för att du ska må bra? Haha knappast! Du har gjort ditt, du får fan ta och skylla dig själv att du gör som du gör!
Du har sårat mig för mycket och jag vill absolut inte ha ett skit med dig och göra längre, du kan inte få dina "vänner" att vara sms"springmänniska". Tror dujag skulle svara denna människa som jag inte har en aning om vem de är, att jag ska få nummer till dig och ringa?
Du ber mig att inte glömma dig, nej jag kommer inte glömma dig. Du har satt dina ärr i mitt hjärta som aldrig kommer återtas. Du har rent ut sagt rivit ut en bit av mitt hjärta som jag aldrig kommer få tillbaka, som du stal av mig och plågade och tortyrade.
Hör aldrig av dig till mig igen, jag vill inte det. Förstår du inte?! Jag vill bara ha mitt egna liv, och du får inte vara inom mitt område. Du har gjort för mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0