Köpt nya skor :D Eller nästan iaf:P

Vilken skön dag det har varit idag :D Hade dator kunskap , gjorde färdigt lite grejjer sen skulle vi ha engelska men de var bara dom som skulle göra lite små rester som skulle vara klar, resten fick gå. Så vi gick och åt, sedan åkte vi in till stan och gick in på buttericks för att kolla efter julklappar som vi ska köpa till klassen. Men hitta inget bra

Sen gick vi in också i en sko affär, ni vet den I <3 Paris. Han fransmannen som köper in skor från frankrike och säljer dom billigt, så jag och elin blev jätte kära i ett par skor. Skit snygga, hon köpte dom och jag la undan dom, för har ju inte fått min lön än så ska köpa dom så fort ja får min lön :D

Här får ni se en bild, men de är elin som tagit dom ;)



Älskar dom, snyggt med drag kedjan utanför med ;)



Hitta också aas cooola glasögon inne på buttericks, va tycks? Haha snygga vi är ;)

Kommentarer
Postat av: elin

vi är heta! :D<3

2009-12-16 @ 20:42:13
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0