Kissies vs Dessies

Haha en sak som jag har tänkt på, jag själv brukar läsa dom är två bloggarna någon gång då och då när jag har tråkigt. Men dom härmar verkligen varandra hela tiden!
Båda två skämmer ut sig över hela sverige, kissie har blivit bättre . Hon  är inte lika fjortis längre enligt mig, men Dessie. Sveriges helt klart största skämt!

När jag började läsa Kissies blogg för första gången , det var väl för ungefär ett år sedan, så satt jag nästan och generade (sant!!) för jag tyckte att hon var verkligen största fjortisen jag nånsin sätt!
Men på något sätt så fastnade jag för hennes blogg, hon skriver väldigt bra som gör att man fastnar och väntar på nästa inlägg för att bli så förbannad på henne.
Trodde först att hon var sån i sitt verkliga liv, men nu har jag förstått att hon bara spelar ett spel. Och de är jävligt smart enligt mig, jag själv hade inte kunnat göra de för jag hade tyckt de var svårt att fastna som en "bitch" framför datorn och vara jätte snäll irl.
Och hon har ju verkligen blivit väldigt framgångsrik på de hon gör, så en stjärna för henne! Plus då att ho har förändrats något tycker ja , innan tyckte ja hon var jätte fjortis men nu så börjar hon bli lite mognare på sin blogg! Bra de

Första gången jag läste dessies blogg, så rent av började jag as garva! Hur F*n kan man skämma ut sig så jävla mycket? Men men , jag vet inte om hon också spelar ett spel ibland eller om hon gör de regelbundet men lite omoget att hon valde domänen dessies. Haha ;)

Ni sittar ni säkert och undrar varför jag ens fortsätter att läsa deras blogg, men Dessie läser jag nästan aldrig. Läser aldrig Paows blogg, för den suger! Gaybloggen läser jag ganska ofta för han är så jävla skön, innan läste jag Kissies blogg regelbundet men nu blir de kansee någon gång ibland!

Men dom är ändå duktig på de dom gör, uppdaterar ofta, har alltid kvar sitt antal besökare! Så de finns ju en del som fastnar för de dom gör :)

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-10 @ 18:18:55
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0