Kallt ute idag!

Är de inte riktigt kallt ute? Känner att man inte är så van när de är så kallt , så man fryser så lätt nu! Mina händer blir så torra när de är kallt med, så får börja smörja in dom :)

Nu vet jag iallafall varför kineser ocj japanare har så sjuuukt fint hår, ser så lent ut på något sätt haha!
Det är bara för att de är så fuktigt deras luft där nere, och så varmt också och de är bra för håret! Och vi Sverige bor vi har ju väldigt torr luft vilket gör att håret blir liksom så elektriskt och så luftigt om ni förstår vad jag menar :)

Ikväll ska jag ha tv kväll, först Ugly Betty och sen desperate housewives. Älskar dom programmerna, och imorgon är de Greys anatomy :) Härligt!
Dags att städa rummet med, tänkte julpynta lite. Hihi, hoppas att de blir fint. Kan ta kort på de sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0