Jul på Liseberg

Godmorgon sweethearts!

Hur mår ni idag?
Själv mår jag bra, har bara världens träningsvärk! Haha, är totalt otränad! Fast jag har alltid trott att jag har en skit bra vältränad kropp me tydligen inte! Haha :)!

Vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag snart iväg till stallet och fixa där snabbt, sen dra iväg och köpa skor med mamma och brorsan. Och sen ska jag möta upp Emma i kungsbacka för vi ska senare till Liseberg och åka skidskor och fika nånstans, haha!

Ganska ironsiskt ändå, jag stället frågor till någon som jag inte ens vet vem det är. Det är ju ingen som kommenterar vilket jag tycker är ganska tråkigt men man kan ju inte direkt tvinga någon till att kommentera!

Som sagt ni vet ju om att jag är en hästnörd, så ni kanske vill se någon bild på min häst som jag spenderar halva min tid hos :)!

 

 

För er som är hästintresserade och kan lite om hästar kanske vill veta lite mer om honom ;)

Han heter Adrian och är född -97. Har ägt honom i 7 år och han är importerad från Irland. Jag köpte inte honom för att jag ville tävla och komma upp i sky höga klasser. Utan jag var en liten flicka på 10 år som de bara kretsade hästar runt i mitt huvud, så han är då min första ponny. Och de BÄSTA som någonsin har hänt mig, låter kanske löjligt för er som inte vet hur de är. Men som sagt jag är ju en hästnörd i all dess like!:) haha.

Men har tävlat honom ett antal gånger också, i både hoppning och dressyr och de har gått fint. Bara att han är världens löjligaste ponny måste jag säga. Rädd för allting. Och då är de inte så lätt att komma runt en hoppbana med läskiga hinder eller en dressyrbana med dressyrstaket som kan äta upp en när som helst!

Men men, nu vet ni lite mer om mitt liv! Nu ska jag göra mig iordning. Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0